Περισσότερες αναζητήσεις για το Facebook παρά για τη Google?

Facebook – The Most Searched On Brand in the U.S.

Η παρακάτω πληροφορία είναι για τους λάτρεις της αναζήτησης και της ανάκτησης πληροφοριών. Μια τελευταία έρευνα της εταιρείας Hitwise για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται με βάση το εμπορικό σήμα (the most searched on brand), επιβεβαίωσε ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες η μηχανή αναζήτησης Google έρχεται δεύτερη σε όγκο αναζητήσεων μετά το Facebook! Προσοχή, η συγκεκριμένη μέθοδος δε συγκρίνει μηχανές αναζήτησης. Η Google παραμένει πρώτη σε αυτόν τον τομέα, έχοντας τον Μάρτιο συνολικό όγκο αναζητήσεων 69.97%, έναντι της Yahoo! με 15.04%.

Η εταιρεία εξετάζοντας τα δεδομένα των όρων αναζήτησης σε όλες τις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας μια νέα μετρική καταγραφή και έρευνα πέρα από τον όγκο (αναζήτηση του όγκου για ένα συγκεκριμένο όρο πέρα από το συνολικό όγκο του όρου [search volume for a specific term over all term volume]), και την ευρύτητα (# αναζήτηση παραλλαγών του όρου πέρα από όλες τις παραλλαγές του όρου αναζήτησης [# of search term variations over all search term variations]) κατέληξε ότι το Facebook αντιπροσωπεύει το 2.8% του συνόλου των αναζητήσεων, έναντι 2.4% της Google.

Αυτή η νέα μετρική καταγραφή των αναζητήσεων σε μηχανές αναζήτησης που την ονομάζουν «Όγκος ευρύτητας-Breadth volume», αθροίζει τον όγκο για όλες τις παραλλαγές σχετικά με τον όρο της ρίζας. Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση εδώ.

Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τις αναζητήσεις με βάση το εμπορικό σήμα (top brand searches) στις Ηνωμένες Πολιτείες για την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου (έως 27/3):

top-search-brands

Στον πίνακα, λοιπόν, της Hitwise βλέπουμε τα ποσοστά που καταλαμβάνουν τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα. Η έρευνα έδειξε ότι όταν συνδυάζουμε τον όγκο των αναζητήσεων για όλες τις αναζητήσεις (ερωτήματα αναζήτησης) που περιεχουν τη ρίζα «Facebook», οι αναζητήσεις αυτές αντιπροσώπευαν το 2.8% του συνόλου των αναζητήσεων στις ΗΠΑ. Αυτό το χρονικό διάστημα υπήρχαν 10.673 μοναδικοί όροι αναζήτησης που περιείχαν τον όρο «Facebook» (δηλαδή, αυτός ήταν ο συνολικός αριθμός των μοναδικών συνδιασμών που περιείχαν και τον όρο Facebook).

Στο Ηνωμένο Βασίλειο η Google.co.uk αντιπροσωπεύει το 9.34% των επισκέψεων των χρηστών στο Internet, ενώ για το  Facebook το ποσοστό είναι 6.01%. Δύο λόγοι δίνονται γι’ αυτή τη διαφορά. Πρώτον ότι η κοινωνική δικτύωση είναι λίγο πιο δημοφιλής στις ΗΠΑ απ’ ότι στο ΗΒ, και δεύτερον ότι η Google έχει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στις αναζητήσεις στο ΗΒ (πάνω από 90%) σε σχέση με τις ΗΠΑ (μόλις πάνω από 70%). Διαβάστε σχετικά.

Επίσης, να επισημάνω ότι για το μήνα Μάρτιο το Facebook είχε επισκεψιμότητα 7.47% έναντι της Google που είχε 7.07%, αφήνοντας τρίτο και τέταρτο το Yahoo!mail (3.84%) και το Yahoo! (3.7%) αντίστοιχα, ενώ το YouTube ήταν πέμπτο με ποσοστό 2.19% και το  MySpace έκτο με 2.02%. Τρείς, λοιπόν, από τους έξι δικτυακούς τόπους σε επισκεψιμότητα είναι δικτυακοί τόποι Κοινωνικής Δικτύωσης!

Τα συμπεράσματα δικά σας.

One Response to Περισσότερες αναζητήσεις για το Facebook παρά για τη Google?

  1. geraki says:

    Κάτι που πιθανώς δεν έχει ληφθεί υπόψη στην μέτρηση, είναι ότι πολλοί αρχάριοι χτυπούν το url που θέλουν να επισκεφτούν, στο πεδίο αναζήτησης του google. Οπότε ενώ η έρευνα προσπαθεί να αναλύσει την «αναζήτηση του εμπορικού σήματος» (προφανώς για να πάρει ο χρήστης πληροφορίες για π.χ. το facebook), στα αποτελέσματα θα περιλαμβάνονται και αυτοί που στο πεδίο αναζήτησης πάτησαν «www.facebook.com» όχι για να ψάξουν ΓΙΑ το facebook αλλά για να το επισκεφτούν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: